TARTALOMJEGYZÉK

PRÓZA A SZÍNPADON: ELMÉLET
Próza a színpadon
Garai Judit és Verebes Ernő dramaturgokkal, Mikó Csaba íróval és Rusznyák Gábor rendezővel Bíró Bence beszélgetett
Lebutított klasszikusok
Prózaadaptációk balettszínpadon. Fuchs Lívia, Horeczky Krisztina és Králl Csaba levelezése
Széni Katalin: Kötelezők a színpadon
Kereslet és kínálat

PRÓZA A SZÍNPADON: PRAXIS
Hermann Zoltán: Akarat és képzet
Lev Tolsztoj–Helen Edmundson: Háború és béke – Vígszínház
Kovács Natália: Velünk forog
Az átváltozás – Franz Kafka művei alapján, Gáspár Ildikó olvasatában – Örkény Színház. Többhangú kritika Forgách András kommentárjával
Darida Veronika: Testet öltött irodalom
A Forte Társulat prózaadaptációi
Urbán Balázs: Líra és epika Vidnyánszky Attila színházában
Miklós Melánia: Szeretünk, Fjodor!
Miskin herceg – Katona József Színház; A félkegyelmű – Pesti Színház
Artner Szilvia Sisso: Ez még nem a halál
Szenteczki Zita két prózaadaptációjáról
Puskás Panni: Mit szólnánk egy kis nőuralomhoz?
STEREO Akt: Védett férfiak kertje – Jurányi Ház. Hardy Júlia pszichiáter kommentárjával

KRITIKA
Kolozsi László: Kékszakáll ügyvezető
Székely Kriszta Kékszakállja az Operettben
Zappe László: Szórakoztat és bosszant
Bertolt Brecht: A kaukázusi krétakör – Szigligeti Színház, Nagyvárad
Köllő Kata: Házon belül, házon kívül
Bernarda Alba háza és Tizenöt próbálkozás… – Harag György Társulat, Szatmárnémeti
Králl Csaba: Speciális táncok, táncspecialitások
Juhász Kata Újratölthető és Réti Anna Majdhaleszidőm című előadásairól

AZ IFJÚ NÉZŐHÖZ
Turbuly Lilla: Házikó az Agórá(ba)n
Kabóca Körkép
Papp Tímea: Helyünk a világban
Kolibri-mustra
Rádai Andrea: Táncban a próza vagy prózában a tánc?
Három gyerek-táncelőadásról

Facebook Comments