TARTALOMJEGYZÉK

KORTÁRS MAGYAR DRÁMA
Mi van veled, kortárs magyar dráma?
Hiányzójelen idő a magyar színpadokon. Radnóti Zsuzsával, Darida Veronikával, Imre Zoltánnal és Závada Péterrel Bíró Bence beszélgetett
Milyen ma a kortársszöveg?
Körkérdésünkre Fekete Ádám, Kelemen Kristóf, Székely Csaba és Závada Péter válaszolt
Szabó István: Drámák sorsa
Csáki Judit: Az üveghegy üveghegy
Mohácsi István és Mohácsi János Múltépítés, avagy meghalni könnyű, élni a nehéz című első gyűjteményes drámakötetéről
Nánay Fanni: Aromantikus paradigma nem ért véget
Messiások(avagy ha már semmiben sem tudunk hinni, kétségbe vonhatjuk azt, amiben isméthinni tudnánk?) – A Teatr Zagłębia (Sosnowiec)és a Malta Festival Poznań koprodukciója
Dömötör Adrienne:Re-retró, és több
Újranéző:Portugál – Katona József Színház

TÁNC ÉS FELSŐOKTATÁS
Kegy, kedvezmény, fölmentés nélkül
Horeczky Krisztina interjúja Dr. Bolvári-Takács Gábor egyetemi tanárral, a Magyar Táncművészeti Egyetem rektorával
Mi voltaképpen már három éve emigráltunk
Angelus Ivánnal, a Budapest Kortárstánc Főiskola alapító rektorával Török Ákos beszélgetett

SZÜLETÉSNAP: PINTÉR, TÁP, TRAFÓ
Élés, túlélés
Barda Beátát és Szabó Györgyöt (Trafó), Pintér Bélát (PBEST) és Vajdai Vilmost (TÁP) Proics Lilla kérdezte

TÖBBHANGÚ KRITIKA
Dézsi Fruzsina: Szatirikus királydráma
Székely Csaba: Vitéz Mihály– 3G Színház, Marosvásárhely. Többhangú kritika Kricsfalusi Beatrix és Alina Nelega kommentárjával

SZÍNHÁZ- ÉS FILMMŰVÉSZETI EGYETEM
Urbán Balázs: Bemutatók sűrűjében II.
A 2017/18-as évad az Ódry Színpadon

INTERJÚ
Nálunk a bőrét mindenki vásárra viheti
Néder Panni interjúja Kincses Réka rendezővel

VILÁGSZÍNHÁZ
Dézsi Fruzsina: A múlt kényszerszimbolizmusa
Divadelná Nitra 2018
Rákóczy Anita: A felhasználó nem található
A Dante or Die társulat User Not Found című előadásáról

Facebook Comments