TARTALOMJEGYZÉK

 

Trash, camp, pop a kortárs magyar előadó-művészetben

Kovács Bea: Trash: a ciki az új cool
Fogalommeghatározás több tételben
Fritz Gergely: Utazás a kuka mélyére
Trash- és campesztétika a kortárs magyar színházban
Szász Emese: Vigyázz, tyúkszar, elcsúszol!
Trash a kortárs táncban

Kovalik / Térey

Csabai Máté: Nem mű-hűség, hanem igazi
Kovalik Balázs-portré
Zenéje csak a tömegnek van
Kovalik Balázs rendezővel Rácz Judit beszélgetett
Muntag Vince: Isten, város, én
Térey János: Lót – Szodomában kövérebb a fű, Örkény Színház. Többhangú kritika Gubán Mária kommentárjával

II. Richárd

Gabnai Katalin – Hodászi Ádám: Az oviban a harci helyzet
Négykezes kritika a Pesti Színház II. Richárdjáról
Szigeti Balázs: A gyengeség mint színpadi erő
Shakespeare II. Richárdjáról

Interjú

Rekorder direktor
Tompa Gábor rendezőt Nánay István kérdezte

Székesfehérvár

Urbán Balázs: Komédia, kényszerből
Molnár Ferenc: Játék a kastélyban; Joël Pommerat: Az én kis hűtőkamrám – Vörösmarty Színház
Színesebb így az ember élete
Ballér Bianka és Derzsi János színművészekkel Marton Éva beszélgetett

Világszínház

A kortárs tánc sosem lesz ünnepelt műfaj
John Ashforddal, az európai táncélet egyik legavatottabb szakértőjével Megyeri Léna beszélgetett
Rádai Andrea: Itt és most
Desiré Fesztivál 2019 – Szabadka
Geréb Zsófia: Áthangolt üvöltés
David Marton: HOWL – Volksbühne, Berlin

Recenzió

Adorjáni Panna: A közösségteremtő színház nyomában
Erika Fischer-Lichte, Theatre, Sacrifice, Ritual: Exploring forms of political theatre

 

A 2019-es év (LII. évfolyam) tartalomjegyzéke

 

Facebook Comments