Tarján Tamás: Heildenplatz

Heldenplatz - Katona József Színház - KRITIKA

Egyéni magatartásmodellek sora, bonyolult családi struktúra beszéli el a világrosszabbítás általános jelenségeit…

Stuber Andrea: Kibábozódás

Csongor és Tünde - Nemzeti Színház - KRITIKA

…a legátütőbb színészi alakítások a bábtalan szereplőkhöz kötődnek.

Márok Tamás: A történelem fogaskerekei között

A szegedi André Chénier-ről - KRITIKA

A rendező bátortalan a vaskosabb aktuálpolitizálásban, amelyet a darab tálcán kínál…

Szoboszlai Annamária: Szabásminta kánonban

Liliomfi - Örkény Színház - KRITIKA

Jó lenne tudni, mitől lesz ma valami nemzeti.

Ady Mária: Félénk paródia feslő szövete

Athéni Timon - KOMA Társulat - KRITIKA

Shakespeare e kései tragédiája némiképp a Lear király paródiájának tűnik.

Halász Glória: Erzsébet körút 2.

EMKE - volt egyszer egy kávéház - KRITIKA

Nehéz megfogalmazni, hogy a majdnem múltidéző giccsbe hajló EMKE miről is szól.

Turbuly Lilla: Prognózis

Csokonai Lili - Tizenhét hattyúk - Vígszínház, Házi színpad - KRITIKA

Majsai-Nyilas Tünde különben nem egyedül játszik, hanem egy kerekes székkel.

Kovács Bálint: Aki bántotta a feketerigót

Blackbird - Orlai Produkció - KRITIKA

Noha ő az áldozat, arcán végig látható egyfajta kacérság.

Koltai Tamás: “Ez nem sikerült, mert nem sikerülhetett”

Hunyadi László - Magyar Állami Operaház - KRITIKA

Ez valami metafora akar lenni? Így verekszünk a múlton?

Szántó Judit: Négy akárki és a hősök tere

Angyalok Amerikában - Nemzeti Színház

Buzit, zsidót, mormont nézhetünk metaforának is.