Varga Sándor Márton: Csak láncainkat veszthetjük?

A szabadulóművész apológiájáról - JEGYZET

Lecsupaszítva kétszemélyes társadalmi dráma: két lúzer, vagy egymás testét, vagy egymás lelkét eszik, ahogy az volni meg lenni szokott pre- meg posztszerelmi korokban…

Urbán Balázs: Csak játék

Az élet álom - Katona József Színház - KRITIKA

Nem jön létre az az eredeti, jelentést teremteni is képes forma, mely meggyőzően válthatná fel a hagyományos interpretációt.

A végtelen leszűkítése hatra

Kutszegi Csaba Fábián Gáborral beszélget - SZÍNÉSZGONDOLATOK

Kidobtuk, ki mit játsszon, milyen zene legyen alatta, improvizatív szöveg hangozzék el, vagy esetleg francia társalgási dráma.

Tompa Andrea: Mint majom a rácsok közt

Kockavető - Szputnyik - KRITIKA

Irtó sokat lehet nevetni, és ezt örömmel nyugtázzuk.

Sz. Deme László: Harcok harca

Mein Kampf - Nemzeti Színház - KRITIKA

Ez a fantasztikusan kiszemelt kapcsolódás fiatal és idős között áthatja az előadást, és valójában jelzi a Nemzeti célját is: nem elvetni, hanem megújítani kell a színházi hagyományt.

Markó Róbert: Drabális báj

Szombathelyi Liliom - KRITIKA

Az előadás koncepciója maga a Liliomot játszó színész.

Sztrókay András: Niente, niente

A konyha - Pont[y] Műhely - KRITIKA

Kényelmetlen az előadás, pedig a rendező Keszég László mintha inkább kényelmetlenkedőnek szánta volna.

Stuber Andrea: Berettyó Small Band

Úri muri - Nemzeti Színház - KRITIKA

Mintha a produkció alapjában véve arra szerveződött volna, hogy operetti szereppel ajándékozza meg a népszerű Stohl Andrást.

Kutszegi Csaba: Hard pornó a kocka élén

Luke Rhinehart A Kockavető című regényéről - EGY PREMIER ELÉ

Rhinehart nem igazi, hanem inkább divathullám hátán szörfölő bulvárlázadó, amolyan szoba-Kerouac vagy vitrin-Ginsberg.

Tompa Andrea: Mélység – élesség

Toszkána - Neptun Brigád - KRITIKA

A darabot mindaddig érdeklődve nézzük, és intellektuális rejtvényt is látunk benne, amíg fény nem derül a dramaturgia váratlan váltásainak egyszerű és praktikus okára.