Márok Tamás: A történelem fogaskerekei között A szegedi André Chénier-ről - KRITIKA A rendező bátortalan a vaskosabb aktuálpolitizálásban, amelyet a darab tálcán kínál…
Szoboszlai Annamária: Szabásminta kánonban Liliomfi - Örkény Színház - KRITIKA Jó lenne tudni, mitől lesz ma valami nemzeti.
Ady Mária: Félénk paródia feslő szövete Athéni Timon - KOMA Társulat - KRITIKA Shakespeare e kései tragédiája némiképp a Lear király paródiájának tűnik.
Halász Glória: Erzsébet körút 2. EMKE - volt egyszer egy kávéház - KRITIKA Nehéz megfogalmazni, hogy a majdnem múltidéző giccsbe hajló EMKE miről is szól.
Turbuly Lilla: Prognózis Csokonai Lili - Tizenhét hattyúk - Vígszínház, Házi színpad - KRITIKA Majsai-Nyilas Tünde különben nem egyedül játszik, hanem egy kerekes székkel.
Kovács Bálint: Aki bántotta a feketerigót Blackbird - Orlai Produkció - KRITIKA Noha ő az áldozat, arcán végig látható egyfajta kacérság.
Koltai Tamás: „Ez nem sikerült, mert nem sikerülhetett” Hunyadi László - Magyar Állami Operaház - KRITIKA Ez valami metafora akar lenni? Így verekszünk a múlton?
Szántó Judit: Négy akárki és a hősök tere Angyalok Amerikában - Nemzeti Színház Buzit, zsidót, mormont nézhetünk metaforának is.
Sz. Deme László: Születés és halál a forgatagban A 42. hét - Pintér Béla - KRITIKA Mikor a néző legjobban nyerít, akkor jön egy csodálatos váltás…
Kovács Bálint: Hanem mi? A 2. váratlan szerelem - FUGA Budapesti Építészeti Központ - KRITIKA Miért veszi elő egy struktúrán kívüli társulat épp ezt a darabot?
Halász Glória: Majdnem abszolút hibátlan Mary Poppins - Madách Színház Legnagyobb erénye a színpadi varázslat.