Sztrókay András: Létkérdés A pestis - Vígszínház - KRITIKA Számolatlanul sok karaktert jelenít meg Hegedűs D….
Kovács Dezső: Női futamok Gardénia - K. V. Társulat - KRITIKA A lengyelektől van mit tanulnia a magyar színháznak…
Nánay István: Közérzetdráma Ahogy tetszik - HOPPart, Nézőművészeti Kft., Orlai Produkció -KRITIKA „Elszaladni késő, itt maradni kár!”
Koltai Tamás: Érzéketlen primitivitás Don Giovanni - Magyar Állami Operaház - KRITIKA Érzéki zsenialitás? Szegény Kierkegaard.
Stuber Andrea: Ló, ló, ló! Equus - Győri Nemzeti Színház - KRITIKA Békésen jóváhagyjuk, hogy bulvárelőadást kínálnak nekünk…
Kutszegi Csaba: A handkei pozíció Az óra, amikor semmit nem tudtunk egymásról - Figura Stúdió, Udvarhely Táncműhely - KRITIKA A gyergyói patak válhat hirtelen óceánná…
Szoboszlai Annamária: LÉPCSŐN VAGY LIFTTEL, FELFELÉ VAGY OLDALIRÁNYBA Vertical Road - Akram Khan Company - KRITIKA …a történetmesélés elsodorja a táncot a maga sajátosan absztrakt beszédétől a médiaköznyelv felé.
Szántó Judit: A megrendítő V-effekt Woyzeck - Katona József Színház - KRITIKA …mozgásban bravúrosak, mimikában lenyűgözően eredetiek.
Stuber Andrea: A színésznő és kora Az utolsó tíz év, Bajor Gizi - Katona Kamra - KRITIKA Fullajtár Andreáról elmondhatjuk, hogy készen áll benne Bajor Gizi…
Ady Mária: Tragikus infantilizmus Krízis-trilógia - KRITIKA Formailag mindhárom rész saját médiumának jellemzőire helyezi a hangsúlyt.
Herczog Noémi: „Félem le” Tarelkin halála - Örkény Színház - KRITIKA Ha valakiről halotti kivonat készül, az halott. Akkor is, ha mellesleg él.
Urbán Balázs: Közöttünk, közöttünk A pitbull cselekedetei - Titkos Társulat - KRITIKA A lakás- és kocsmaszínházak gyors szaporodásnak indultak az utóbbi évadokban.