Deres Kornélia, Herczog Noémi: Gyerek, kutya, színház A POSZT szakmai beszélgetéseiről „Egyáltalán nem szeretem a gyerekeket a színházban, se a kutyákat.”
Kutszegi Csaba: MESSZE VAGYUNK, MINT A TŰZOLTÓ UTCA CHARLEROI-TÓL Sinfonia Eroica - Charleroi/Danses - Compagnie Michèle Anne De Mey - JEGYZET A magyarok civilnek szánt színpadi mozdulataiból hiányzik a polgári fejlődés uszkve két-háromszáz éve.
Vida Virág: Felhajtó erő Örvényben előadásáról - KRITIKA Az örvény jelentésárnyalata félelmetes, lehúzó erőre utal – Lukács Andrást most mégis inkább felfelé tolja.
Markó Róbert: Hátha mégis Roló - TÁP Színház - KRITIKA Sok a – talán időhiány szülte – kényszermegoldás (kényszer-megoldatlanság) a produkcióban.
Sz. Deme László: Szemfényvesztés az altemplomban Szodoma után - KRITIKA Lehet, hogy belső rendszere van az előadásnak, de kifelé ebből semmi sem érkezik meg hozzánk.
Herczog Noémi: Puputüttö Nyuszilány - KRITIKA Aleksis Meaney rózsaszín előadást rendezett a Nyuszilányból és a lányok felnőtté válásának megpróbáltatásairól.
Kutszegi Csaba: À la recherche de eltűnt színdarab Gyász - Katona József Színház - Tünet Együttes - KRITIKA A Gyásznak „csak” egy igazi nagy baja van: nincs benne színdarab.
Halász Glória: Camera Ratio Őszi álom - Bárka Színház - KRITIKA Az élet a halálban kezdődik, a halál az életben – ez Fosse drámájának fő gondolata.
Helmeczi Hédi: Menekülés a sötét erdőből a felhőbe A felhő - SPACE Társulat - KRITIKA Erős a forma, a szituáció energiája, azaz jó a csúzli, amivel kilőnek, de valahogy mégis messze a céltáblától érek földet.
Szituáció-érzékeny királynő Kutszegi Csaba Jordán Adéllal beszélget - SZÍNÉSZGONDOLATOK Amikor Ascher Tamás kiválasztotta a darabot, azt mondta: a gőgös apolitizálást választja.
Markó Róbert: Vázlat almákra és Ádámokra Az E. T. - Szakkör - KRITIKA Az előadás hetven percre összerántott, feszes, szórakoztató filozófiai revü…
Halász Glória: Szín-játék A Színek Háborúja - TÁP Színház - KRITIKA Vesztenivalójuk nincs, hiszen legfeljebb zöld, vagy művészet születhet a közösülésekből.