Herczog Noémi: Puputüttö Nyuszilány - KRITIKA Aleksis Meaney rózsaszín előadást rendezett a Nyuszilányból és a lányok felnőtté válásának megpróbáltatásairól.
Kutszegi Csaba: À la recherche de eltűnt színdarab Gyász - Katona József Színház - Tünet Együttes - KRITIKA A Gyásznak „csak” egy igazi nagy baja van: nincs benne színdarab.
Halász Glória: Camera Ratio Őszi álom - Bárka Színház - KRITIKA Az élet a halálban kezdődik, a halál az életben – ez Fosse drámájának fő gondolata.
Helmeczi Hédi: Menekülés a sötét erdőből a felhőbe A felhő - SPACE Társulat - KRITIKA Erős a forma, a szituáció energiája, azaz jó a csúzli, amivel kilőnek, de valahogy mégis messze a céltáblától érek földet.
Szituáció-érzékeny királynő Kutszegi Csaba Jordán Adéllal beszélget - SZÍNÉSZGONDOLATOK Amikor Ascher Tamás kiválasztotta a darabot, azt mondta: a gőgös apolitizálást választja.
Markó Róbert: Vázlat almákra és Ádámokra Az E. T. - Szakkör - KRITIKA Az előadás hetven percre összerántott, feszes, szórakoztató filozófiai revü…
Halász Glória: Szín-játék A Színek Háborúja - TÁP Színház - KRITIKA Vesztenivalójuk nincs, hiszen legfeljebb zöld, vagy művészet születhet a közösülésekből.
Herczog Noémi: Trendi pásztorlányka Ahogy tetszik - KRITIKA …a humor még mindig lehetett volna az a fegyver, amely sikerrel megmenti ezt az előadást.
Tompa Andrea: Valaha mindannyian rákok voltunk Rákmesék - KRITIKA- Tompa Andrea A rák-ember élete változatos, vidám és szomorú.
Deres Kornélia: Sör és vér bajor módra Vadászjelenetek Alsó-Bajorországból - Nemzeti Színház - KRITIKA Tehát a végső kérdés az: vadak, avagy vadászok voltunk-e.
Stuber Andrea: Önkívület Nem tudni, hogyan - Bárka Színház - KRITIKA Hogy rejlik vagy sejlik valami a kurkászó szöveg mögött, arról az előadásnak kellett volna meggyőznie.
Sz. Deme László: Ennyi maradt A szerelem diadala - Katona József Színház - KRITIKA Ascher Tamás ezt az illúzióit levedlő, objektivizált mesevilágot nyers és elvadult környezetbe rendezi.