2019. január
TARTALOMJEGYZÉK
ALTERNATÍV MŰKÖDÉS
Mihez képest alternatív?
Czenkli Dorka: A túlélést jelentő Jurányi
Török Ákos: Színészek fészekben és cérnaszálon
Az Orlai Produkciós Iroda működési profilváltásáról
Hamvay Péter: Működik-e közpénz nélkül az Átrium?
NÉGYKEZES KRITIKA
Dézsi Fruzsina – Nagy Klára: Feketén-fehéren
Ítél a nép – dokurevü a Stúdió K-ban
ÚTON: AMERIKA
Herczog Noémi: Az egyetértés színházai az USA-ban
Boross Martin: Kulturális franchise
A Promenád Amerikában
VITASZÍNHÁZ
Proics Lilla: A demokrácia (nem) játék
RECENZIÓ
Darida Veronika: Nyitott művek
Frazon Zsófia (szerk.), …Nyitott múzeum…, Budapest: Néprajzi Múzeum, 2018
V. Gilbert Edit: Elég, ha a műveikkel kérnek bocsánatot?
Gáspárik Attila két kötetéről
Adorjáni Panna: Átmenni az időn
Gondolatok Marina Abramović Walk Through Walls című könyvéről
PORTRÉ
Kővári Orsolya: A karakter karaktere
Katona Lászlóról
VIDÉKI TÁNCTAGOZATOK: EGER, KECSKEMÉT, MISKOLC
Török Ákos: Vidéki táncrendek és tánctrendek
Meddig közönségbarát? Mitől kísérleti?
Králl Csaba interjúi Barta Dóra, Topolánszky Tamás és Kozma Attila tánctagozat-vezetőkkel
ALONZO KING LINES BALLET
Vida Virág: Sivatagi kommuna
Alonzo King Lines Ballet: Sutra – Los Angeles
Vida Virág: A táncosok nem Lego-kockák
Beszélgetés Alonzo Kinggel, az A. K. Lines Ballet alapító koreográfusával