2020. április
TARTALOMJEGYZÉK
Művészeti felsőoktatás / Külföldi tapasztalatok
Lehet, hogy hazafi vagyok
Kerekasztal: Berecz Zsuzsa, Kálmán Eszter és Szabó Veronika színházcsinálókat Zsigó Anna kérdezte, a témához külön írásban Geréb Zsófia rendező szólt hozzá
A sokszínűségben rejlő erő
Körkérdés a külföldi táncművészeti felsőoktatásról
Némethi Eszter: Kutatónapló
Avagy milyen volt a brüsszeli a.pass tanulójának lenni?
Dálnoky Réka: Hat év a brit felsőoktatásban
Karanténkultúra
Herczog Noémi – Tompa Andrea: Színházak online, „korona” idején
Zsótér / Víg
Hajnal Márton: Zsótér a kastélyban
Molnár Ferenc: A doktor úr – Vígszínház. Többhangú kritika Herczog Noémi kommentárjával
Jákfalvi Magdolna: Játszó terek
A Vígszínház Zsótér-korszaka
Szekusdosszié
Pető Andrea: Anyák és lányok
Török-Illyés Orsolya – Hajdu Szabolcs: Obiectiva Theodora – Tilos Rádió
Tompa Andrea: A dossziék színpadiassága
Miskolc
Gabnai Katalin – Papp Tímea: Új „Kaposvár”?
Négykezes kritika a Miskolci Nemzeti Színház előadásairól: Feketeszárú cseresznye, Don Juan, Don Carlos, Hegedűs a háztetőn
Az ideológia csak egy bunker
Görög Lászlóval Marton Éva beszélgetett
Vajdaság
Nagy Klára: Klasszikusok Újvidéken
Pressburger Csaba: Fogyatkozás, átalakulás, leltár
Mit akarok?
Béres Mártával Proics Lilla beszélgetett
Világszínház
Fuchs Lívia: Beszédes testek birodalma
Vertigo: Leela és Batsheva Táncegyüttes: 2019 – Tel Aviv