Koltai Tamás: Az egyhangúvá tett szakma Müezzin Rádió - Rimini Protokoll - JEGYZET Valami furcsa, nosztalgikus, ugyanakkor anakronisztikus, szinte csehovi hangulat lengi körül ezeket az embereket.
Markó Róbert: Örök időknek örök dalaival Korijolánusz - HoppART - KRITIKA … arról beszélnek-játszanak előadáshosszat, ami éppen körülöttünk zajlik…
Kutszegi Csaba: Divatbizarréria Por-hüvely - KRITIKA Árvai régi halálspecialista, Szűcs Edit pedig a feketét igen kedvelő jelmezköltő.
Sz. Deme László: Vérengző vérfertőzés Kár, hogy kurva - Magyar Színház - KRITIKA Irtózatos gyűlölködés és emberaprítás teljesedik ki, míg a tragikus mélységeken úrrá nem lesz a végkifejlet iróniája…
Selyem Zsuzsa: Másodjára komédia A Mértéket mértékkel kolozsvári előadásáról - JEGYZET Ezt a darabot Shakespeare Bécsbe nyomta, Langhoff meg Kolozsváron játszatja.
Herczog Noémi: Nevető Csehov Három nővér - Nemzeti Színház - KRITIKA Ezúttal is a három szőke nővér vadul vibrál, beleértve a vénlány Olgát is…
Halász Glória: Mi volt előbb? A fajok eredete- KRITIKA Az emberi faj fejlődését például annak visszafejlődésével hozzák párhuzamba…
Koltai Tamás: 29-33. Broadway, Hungary Jézus Krisztus szupersztár - Madách Színház - KRITIKA Sehol sem látni ebben a féktelenségre csábító műfajban ilyen finom, elegáns, esztétikailag delikát tobzódást.
Koltai Tamás: „Oly távol, oly távol” Mefistofele - Magyar Állami Operaház - KRITIKA Kettős spirálhoz kettős olvasat, de – szerencsére – kilátszik a lóláb: a revüpompa mint terméketlen, üres alternatíva értendő.
Kutszegi Csaba: Tortakenegetés a szemlén A Merlin színházi DASZSZ szakmai beszélgetéséről - JEGYZET Nem derült ki semmi lényeges, nem kapott új ruhát a király, igaz, meztelensége sem mondatott ki.
Kutszegi Csaba: A vadember testre szab A MU Terminál évadnyitó előadásáról - JEGYZET Fehér Ferenc jól teszi, ha pedagógusként is mutatkozik, mert így lehámlik róla a „kedves utcai táncos vadember” imázs.
Szoboszlai Annamária: Emberről, szénről, istenekről A tiszta méz - Forte, József Attila Színház - KRITIKA A hömpölygő, dramatizált szövegben körvonalát veszti az igazság, a jó és a rossz. Nincs mihez viszonyítsunk, hacsak nem Lajka kutyához…