2017. március

TARTALOMJEGYZÉK

A 2017. márciusi szám PDF-ben

ÁTÍRNI/MEGHAGYNI
Mai színpadra alkalmazta:
Radnai Annamária, Vecsei H. Miklós, Závada Péter
A szerencsétlen közönség kénytelen mindent megérteni
Beszélgetés Nádasdy Ádámmal
Adorjáni Panna: A dráma mint béklyó
Esszé a My Fair Lady és a Babaház színpadra állításának kérdéséről négy budapesti előadás kapcsán
Fuchs Lívia: Táncrevíziók
Variációk és olvasatok táncszövegekre
Adorjáni Panna: Igazira maszkolt műviség
Henrik Ibsen: Nóra – karácsony Helmeréknél – Katona József Színház. Többhangú kritika Artner Szilvia Sisso és Kovács Bálint kommentárjával
Miklós Melánia: Nóra örök
Ibsen: Babaház (Nóra) – Stúdió K Színház
Muntag Vince: Don Juan, úton a semmibe
Molière–Brecht: Don Juan – Pesti Színház
Karsai György: Ágyban, párnák közt…
Molière: A képzelt beteg – Budapest Bábszínház

INTERJÚ
Nekem az emberiség feje fáj
Bödőcs Tiborral Kővári Orsolya beszélgetett
Valami újat alkotni
Ördög Tamással Kovács Natália beszélgetett

FESZTIVÁL / VILÁGSZÍNHÁZ
Ugron Nóra: Kinek az otthonossága? Kinek az idegensége?
5. Interferenciák Nemzetközi Színházi Fesztivál – Kolozsvár
Huszár Sylvia: Értelem és érzelem harca a színpadon – és azon kívül
Az 56. MESS Nemzetközi Színházi Fesztivál – Szarajevó
Králl Csaba: Két világ, ha összeér
Ballet de l’Opéra de Paris: Sehgal / Peck / Pite / Forsythe – Párizs
Juhász Dóra: Pillantás a jövőbe?
Rambert Dance Company: Contemporaries – London
Novotny Anna: Párhuzamos világok
Eötvös Péter szocioperája Frankfurtban

E számunk szerzői