2017. április
TARTALOMJEGYZÉK
SÉRÜLT SZÍNHÁZ
Hajnal Márton: Párhuzamos narratívák a freak show-k örökségéről
Szabó-Székely Ármin: Az alkalmatlan színház
Disability Theatre And Modern Drama: Recasting Modernism – recenzió
A legmerészebb álmaink is megvalósíthatók
Adorjáni Panna, Kovács Bálint és Nánay István beszélgetése
Berecz Zsuzsa: Táncképesség
Az ArtMan Egyesület munkájáról
Török Ákos: Nem üzlet és nem misszió
A kulturális akadálymentesítésről
Szemessy Kinga: A formanyelv új, de az útpadka magas
Nem konvencionális testek a nemzetközi táncszínpadon
Gajdó Tamás: A nőnek a színpadon szépnek kell lennie?
A szépségideál változása a magyar színházban Laborfalvi Rózától Fedák Sáriig
INTERJÚ
A másik meztelenség
Sárosdi Lillával Tompa Andrea beszélgetett
JÓZSEF ÉS TESTVÉREI
Hermann Zoltán: Családi mesék
József és testvérei – Örkény Színház
Gáspár Ildikó: A mélység szélén ül a gyermek?
Néhány gondolat a József és testvérei adaptációjáról
KRITIKA
Varga Anikó: A számkivetettség helye
Két előadás érintőlegesen a menekültkérdésről. Futótűz – Radnóti Színház; Nem vagyunk mi barbárok! – Katona József Színház
Papp Tímea: Színház a város szélén
Félévad-elemzés: Jászai Mari Színház – Tatabánya
Urbán Balázs: Régi világ, új világ
Móricz Zsigmond: Kivilágos kivirradtig – Miskolci Nemzeti Színház
Papp Tímea: A melankólia fekete-fehér völgye
William Shakespeare: Tévedések vígjátéka – Szatmárnémeti Északi Színház, Harag György Társulat
VILÁGSZÍNHÁZ
Geréb Zsófia: A bántalmazott angyal
Alban Berg Luluja Christoph Marthaler rendezésében – Staatsoper Hamburg
Antal Klaudia: Az igazság nyomában
Romeo Castellucci és Heiner Goebbels előadásai Wrocławban