2020. október
TARTALOMJEGYZÉK
Színház és fizetések: mennyi az annyi?
Nagy Klára: Védettség vs. sebezhetőség
Körkép a színészek és táncosok díjazásáról
Egy luxus hátulütői
Kerekasztal-beszélgetés a piszkos anyagiakról. Kárpáti Pál, Rainer-Micsinyei Nóra, Simkó Katalin, Szabó Zoltán színészeket, valamint Bot Ádám táncművészt Zsigó Anna kérdezte
Iulia Popovici: Életfogytiglan. Vagy?
Színészszerződések Romániában
Pintér Béla és Társulata
Nagy Klára: Értelmiségi és jól szituált
Kutatás a Pintér Béla és Társulata közönségéről
Jászay Tamás: Családban marad
Pintér Béla-darabok, ha mások rendezik őket
Fritz Gergely: Pintér Béla és a múltfeldolgozás címkéje
Színház az identitás- és az emlékezetpolitika kontextusában
Brazília / Váltóinterjú
Erdődi Katalin: Vigyázat, művészet!
Függetlenek Brazíliában
Hazádnak önkéntelenül…?
Kisebbségi pozíció és alkotói stratégiák Brazíliában és Magyarországon
Tánc, zene, tánczene
Megyeri Léna: Sosem akarom felülmúlni a táncot
Kisportré Maarten Van Cauwenberghe (Voetvolk) és Ori Lichtik (L-E-V) zeneszerzőkről
Testélmények mentén zenét írni
Gryllus Ábrissal, Kertész Endrével, Philipp Györggyel és Porteleki Áronnal Szász Emese beszélgetett
Színház és szocializmus
Plainer Zsuzsa: Metaforák szorításában
A cenzúrakutatásról a nagyváradi színház ellenőrzése kapcsán
Lénárt András: Szorgos Pierrot színre lép (és beint)
Molnár Dániel: Vörös csillagok. A Rákosi-korszak szórakoztatóipara és a szocialista revűk című könyvéről
Zenés színház
László Ferenc: Nagy nők
Operettkarakterek 2.: Primadonnák tegnap és ma