Deres Kornélia: Pár doboznyi élet Az óra, amikor semmit sem tudtunk egymásról - Schauspielhaus Graz - Szputnyik - KRITIKA Az eltérő mediális technikák okos kihasználása a perspektívák izgalmas, feszesre komponált táncát eredményezi.
Nánay István: Technicizmus Két lengyelül beszélő szegény román - Katona József Színház, Kamra - KRITIKA Öt perc, amiért érdemes színházba menni…
Kutszegi Csaba: Lázadni necesse est Gyár - Artus - JEGYZET Az esztétikát felváltja a nem-esztétika, a színházat a nem-színház, a táncot a nem-tánc.
Koltai Tamás: Az egyhangúvá tett szakma Müezzin Rádió - Rimini Protokoll - JEGYZET Valami furcsa, nosztalgikus, ugyanakkor anakronisztikus, szinte csehovi hangulat lengi körül ezeket az embereket.
Markó Róbert: Örök időknek örök dalaival Korijolánusz - HoppART - KRITIKA … arról beszélnek-játszanak előadáshosszat, ami éppen körülöttünk zajlik…
Kutszegi Csaba: Divatbizarréria Por-hüvely - KRITIKA Árvai régi halálspecialista, Szűcs Edit pedig a feketét igen kedvelő jelmezköltő.
Sz. Deme László: Vérengző vérfertőzés Kár, hogy kurva - Magyar Színház - KRITIKA Irtózatos gyűlölködés és emberaprítás teljesedik ki, míg a tragikus mélységeken úrrá nem lesz a végkifejlet iróniája…
Selyem Zsuzsa: Másodjára komédia A Mértéket mértékkel kolozsvári előadásáról - JEGYZET Ezt a darabot Shakespeare Bécsbe nyomta, Langhoff meg Kolozsváron játszatja.
Herczog Noémi: Nevető Csehov Három nővér - Nemzeti Színház - KRITIKA Ezúttal is a három szőke nővér vadul vibrál, beleértve a vénlány Olgát is…
Halász Glória: Mi volt előbb? A fajok eredete- KRITIKA Az emberi faj fejlődését például annak visszafejlődésével hozzák párhuzamba…
Koltai Tamás: 29-33. Broadway, Hungary Jézus Krisztus szupersztár - Madách Színház - KRITIKA Sehol sem látni ebben a féktelenségre csábító műfajban ilyen finom, elegáns, esztétikailag delikát tobzódást.
Koltai Tamás: „Oly távol, oly távol” Mefistofele - Magyar Állami Operaház - KRITIKA Kettős spirálhoz kettős olvasat, de – szerencsére – kilátszik a lóláb: a revüpompa mint terméketlen, üres alternatíva értendő.