Tompa Andrea: Mélység – élesség Toszkána - Neptun Brigád - KRITIKA A darabot mindaddig érdeklődve nézzük, és intellektuális rejtvényt is látunk benne, amíg fény nem derül a dramaturgia váratlan váltásainak egyszerű és praktikus okára.
Koltai Tamás: A varázsunalom A varázsfuvola operaházi/vígszínházi előadása - KRITIKA Sarastro eltöri a varázsfuvoláját, no jó, a Taminóét.
Szántó Judit: Lépcső királyfi Orfeusz alászáll - Nemzeti Színház - KRITIKA Az előadás és a Nemzeti Színház kivételes szerencséje, hogy a legtöbb szerepre megvolt (vagy meghívható volt) az ideális jelölt.
Sz. Deme László: „Álarctalanítás” Kasimir és Karoline - KRITIKA Kristálytisztán fogalmazódnak képekbe a kielemzett viszonyok, külön érdekesség, hogy olykor a „kamera” még fókuszál is.
Tompa Andrea: A nagy drámai szemfényvesztés Harminchárom változat Haydn-koponyára - Bárka Színház - KRITIKA Azonban nem dialógus ez, hanem BESZÉD, egy nagy beszéd sok szereplőre, amelyben mindenki mondja a magáét…
Markó Róbert: Minden férfi és nő Hamlet - József Attila Színház - KRITIKA A szerepösszevonások is érzékeltetik, bárki játszhat itt bárkit.
Markó Róbert: Itthon otthon van A zalaegerszegi Hevesi Sándor Színház legfrissebb bemutatója kapcsán - JEGYZET Szóval nyilvánvalóvá teszi a revizor, hogy új szelek lengedezése várható a Gogol-féle orosz kisvárosban, ami valójában Zalaegerszeg…
Sz. Deme László: Csak a vég A színházcsináló - Stúdió K Színház - KRITIKA Miközben komédiába ágyazva felhelyeződik az elborzasztó végállapot, maga a színpadi megvalósítás egysíkúra sikeredik.
Deres Kornélia és Herczog Noémi: (ÁL)SZAKÁLL- ÉS TAPASZTALATCSERE A 8. Kortárs Drámafesztiválról - FESZTIVÁLZÁRÓ A háromnapos, színházról szóló beszélgetéssorozat fókuszát és címét (Twenty years after) a Berlini Fal leomlásának huszadik évfordulója jelölte ki.
Sz. Deme László: Baj van! Kant - Hólyagcirkusz - KRITIKA A Hólyagcirkusz társulatának játéka korántsem depresszióval teli szomorkodós hangot üt meg, sokkal inkább az abszurditás humorára hegyez ki mindent.
Deres Kornélia és Herczog Noémi: „K ÉS D” A 8. Kortárs Drámafesztiválról - FESZTIVÁLINDÍTÓ De a kortárs szó ugyanúgy relatív, mint a dráma, mert Alfred de Musset-től a Tamás bátya kunyhójáig e tekintetben is meglehetősen nagy a szórás.
Sztrókay András: A kulik már a spájzban vannak Farsang - Kuli-Sokk Társulat - KRITIKA A halmozott bohócéria elég tüzet adhatna az előadásnak, ha nem oltaná ki az esetenként zavaró beszéd.