2021. március
TARTALOMJEGYZÉK
Vírusreakciók
Trencsényi Katalin: The Show Must Go On(line)
Hogyan formálja át a pandémia a brit színházat?
Néder Panni: Tószínpad, mélygarázs, parkoló
Vírusszínházi körkép Németországból
Megyeri Léna: Mi lesz veled, tánc?
Posztpandémiás dilemmák
Hodászi Ádám: Azok a fránya köhécselők
Vírusreprezentáció a kortárs magyar színházban
Dramaturgia II.
Mi változott?
Körkérdés dramaturgokhoz – a dramaturgiáról: Adorján Beáta, Bíró Bence, Dálnoky Réka, Gábor Sára, Kelemen Kristóf, Lőkös Ildikó, Orbán Eszter, Róbert Júlia, Sándor Júlia, Török Tamara
Varga Zsófia: Kell egy meló? Találd fel!
Magda Romanska (szerk.): The Routledge Companion to Dramaturgy
Upor László: Aki már tegnap
Ahogyan jó lenne dolgozni
Dramaturgia a gyakorlatban: Gáspár Ildikó rendező és dramaturg munkatársai, Ari-Nagy Barbara, Gyarmati Kata és Khaled-Abdo Szaida beszélgetése
Adorjáni Panna: A dramaturgia mint készség
Imre Zoltán Program
Input nélkül nincs output
Az Imre Zoltán Programról – Králl Csaba, Kovács Gerzson Péter és Nagy Zoltán kommentlánca
Beszélgetőfüzet
Bérczes László: Rükverc I.
Nánay István
Könyv
Nánay István: Múltfaggatás
Színháztörténeti könyvek
Darida Veronika: A keresés színháza
Visky András: Mire való a színház? Útban a theatrum theologikum felé