2019. február
TARTALOMJEGYZÉK
MEGFIGYELŐK/MEGFIGYELTEK
Deres Kornélia: Besúgó Rómeó: dokumentumkritika és társadalomtörténet a színen
Kelemen Kristóf: Megfigyelők – Trafó
Szabó István: Minden nagyon jól van
A Szupersztár tündöklése és bukása
Tanulságos és figyelmeztető
Molnár Gál Péter hagyatékának kezelőjével, Sebesi Istvánnal Tompa Andrea beszélgetett
Molnár Gál Péter: Coming out
Részlet egy kéziratból
Gáspárik Attila: Romániai titkosszolgálati gyorstalpaló
Különösen a színházra vonatkozóan
Tájékoztató jelentés a Színház folyóiratról 1986-ból
Nánay István: Reflexiók egy jelentéshez
KRITIKA
Kovács Natália: Nő nadrágban
Jeanne d’Arc – a jelenidő vitrinében – Katona József Színház
Domján Edit – Puskás Panni: Animus és anima
A lélek legszebb éjszakája – Örkény Színház
Kovács Dezső: A fénynél árnyék
Madách Imre: Az ember tragédiája – Nemzeti Színház; Vörösmarty Színház, Székesfehérvár
Turbuly Lilla: Folyamatos jelen
A Jóembert keresünk és a Három nővér Miskolcon
NAGYVÁRAD
Stuber Andrea: Látható piros szív
Showcase 2018 – Szigligeti Színház, Nagyvárad
Permanens forradalom
Dimény Leventével Tasnádi-Sáhy Péter beszélgetett
OPERETTSZÍNHÁZ / MAETERLINCK
László Ferenc: Ez is Operett, az is Operett
A Budapesti Operettszínház közelmúltja
Jászay Tamás: Válasszon engem! Magam ajánlom!
Pályázatok a Budapesti Operettszínház főigazgatói pozíciójára
Molnár Zsófia: Főnix
Maeterlinck A kék madár előtt és után
Tompa Andrea: Egy egész életen át tartó projekt
Maeterlinck–Darvas–Ádám–Závada: A kék madár – Budapesti Operettszínház
TÁNC ÉS BEAVATÁS
Péter Petra – Szemessy Kinga: Szavakkal megközelíthetetlen helyek
Széljegyzetek egy táncszínházi (?) nevelési konferenciasorozat margójára
Králl Csaba: A bizalom szigete
kabinet k: Horses – Prága