TARTALOMJEGYZÉK

Intimitás a színpadon

Szabó-Székely Ármin: Az intimitás koreográfiái
Gyerek a körbekerített kertben
Dollár Papa Talks: Intimitás a színpadon
Itt csak nyilvánosság van
Az intimitás kérdései rendezői szemmel: Mundruczó Kornélt, Schilling Árpádot és Zsótér Sándort Zsigó Anna kérdezte
Önkifejezés, határok, biztonság
A tánc személyes vonatkozásairól: Jurák Bettinával, Simet Jessicával, Várnagy Kristóffal és Vakulya Zoltánnal Bálint Orsolya beszélgetett

Újcirkusz

Upor László: Miért ez a cirkusz?
Katie Lavers – Louis Patrick Leroux – Jon Burtt (szerk.): Contemporary Circus (Routledge, 2020)
Szabadság, egyenlőség
Nemzetközi körkérdés
Elfurcsult valóságok
Újcirkusz Magyarországon: Téri Gáspárral (Grotesque Gymnastics), Vági Bencével (Recirquel) és Zoletnik Sophie-val (Tűzmadarak, Freak Fusion Cabaret) Jászay Tamás beszélgetett
Csendes-Erdei Emese: Műsorváltozás
Fekete Péter cirkuszművészeti víziói

Műhely / próbanapló

Török Tamara: Kortárs magyar, kortárs olasz
A Katona K:ortárs-drámapályázatának és a parmai Teatro Due „Mezz’ore d’autore” című drámapályázatának tapasztalatai
Sándor Júlia: Fúziós színház
Dramaturgi jegyzetek a Radnóti Színház Don Carlos-előadásához
Szabó-Székely Ármin: Hódnapló
Hód Adrienn próbanapló-részletei a Hodworks Amber című bemutatója kapcsán

Rendezőportré

Nánay István: Hídépítő vagyok
Bocsárdi László

Beszélgetőfüzet

Bérczes László: Csak vagyok
Beszélgetés Thuróczy Szabolccsal

Újvidék

Stuber Andrea: Magyarmiskásan
Fel- és délvidéki Parasztopera
Bogya Tímea Éva: But I am a Hungarian
Maradok maradni
Nem akarok mindenáron színpadon lenni
Balázs Áronnal Pressburger Csaba beszélgetett

Fesztivál

Ez most itt élő
Bíró Bence és Boronkay Soma a 2021-es online Theatertreffenről
A politikai színház mint képzet
Papp Tímea és Zsigó Anna a moszkvai Aranymaszk fesztivál orosz programjáról

E számunk szerzői

Facebook Comments