2022. március
TARTALOMJEGYZÉK
Újratöltve: antik görög drámák
Karsai György: Dionüszosz és a Rolling Stones
Avagy mit kezdjünk ma a görög tragédiákkal?
Kovács Dominik – Kovács Viktor: Mind az Átreidáktól vagyunk
A görög drámák szerepe a kortárs színházban
Az emberiség belül nem változik
Enyedi Éva színész-dramaturggal, Tarnóczi Jakab színházrendezővel, Tasnádi István és Závada Péter drámaírókkal Bodor Panna beszélgetett
Darida Veronika: A tragédia újrateremtése
Gondolatok a Tragedia Endogonidia kapcsán
Láthatatlan színháztörténetek: női nézőpontok I.
Anca Haţiegan: Nacionalista kiszorítósdi
Francesca Rozan esete
Ungvári Zrínyi Ildikó: Bukott műfaj, láthatatlan primadonnával
Az operett terhe – Kováts Irén és Szabó Duci életútja
Boros Kinga: Rendszerből törölve
Eltűnt nők a kortárs erdélyi magyar színházban
Xavier Le Roy
Králl Csaba – Rényi András: Egy spekulatív analitikus
Négykezes kritika Xavier Le Roy Tavaszi áldozatáról
Kricsfalusi Beatrix: A gondolkodás mint korporeális tapasztalat
Xavier Le Roy koreográfiáiról
Szökés a kézjegy elől
Xavier Le Roy-val Szabó-Székely Ármin beszélgetett
Könyv
Gajdó Tamás: Ahol a város egyben díszlet is
Ötven év története – nem „jubileumi” kötetben: Mások akartunk lenni. A Szentendrei Teátrum története az alapítástól 2020-ig